martinboy3

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av martin lindberg - 10 juni 2012 21:20

heej..... känner att jag måste skriva av mig om denna sorg och saknad och då tänkte jag att bloggen kanske var en bra idè att klara av dessa dagar


så min blogg kommer alltså framöver handla om min bror som dog den 26 april 2012... första månaden var jag mest i chok,ta inte detta på fel sätt men jag kände faktiskt inte så mycket....men nu...det börjar bli extremt jobbigt med starka självmords tankar och en liten tjej som förföljer mig..jag tror hon bara är i mitt huvud men hon känns så extremt verklig! hon har sagt en gång att hon behöver hjälp...på dagen visar hon bara upp sig men på natten blir hon riktigt arg och väldigt aggresiv, när jag ska stänga sovrumsdörren börjar hon bara skrika sen rusar hon in i rummet av någon anledning...sen är det en man fast han har jag bara sett en gång och då låg han i mattias fåtölj och sov....skeet läskigt!!!! men aja får uppdatera mer om detta någon annan gång... sov gott nu och lev livet medans ni har det, det tänker jag göra iaf. <3

Presentation


Lev livet !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha kvar bloggen efter nyår?
 Ja, absolut!!!!!!!!
 nej, stäng ner skiten!!!!!
 vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards