martinboy3

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

PANIK!!!!!!<3

Av martin lindberg - 27 januari 2012 22:42

Heej!!!!! vet inte om jag ska ha kvar bloggen"/har inte tid och ork för att blogga"/men vi får se:)<3idag var det en väldig rolig fredag eller kul och kul yosef skapade panik!!tänkte berätta denna roliga historia:allt börja med att vi åt på pizzerian,sedan gick vi runt tills Anton och yosef började kasta snö på mig och Pontus :D så jag och Pontus gömde oss:) efter en stund, när Anton och yosef var irriterade och när jag och Pontus började frysa så möte vi yosef och Anton men dem var skitsura så då sprang dem iväg!!!!när jag och Pontus skulle Hitta Anton och yosef så träffa vi hjalle:D när vi hade fått tag i yosef och Anton så gick vi till pingisrummet fast problemet var att vi inte hade någon boll så vi började dansa istället:-P sen hittade vi ett par boxningshandskar så vi boxade på en liten boxningssak men då gjorde yosef sönder ställningen boxningssaken satt på så Anton höll upp den med handen istället, yosef körde några lugna slag så skrek jag till yosef:YOSEF!!!SLÅ HÅRDARE!! yosef gjorde ju som jag sa så han slog med all sin kraft på denna lilla saken så Anton var tvungen att släppa saken! och så flög den rakt på ett lysrö!!!rAnton,yosef och Jocke hade hört att det var farligt att andas in gasen som kom ut så vi sprang ut ur rummet så fort vi kunde efter ett tag så kollade jag upp hur farlig gasen var och så stod det:innehåller en mycket liten mängd kvicksilver.......få inte inte panik!!hahahaha just nu är jag på UG:) Imorgon ska jag äntligen börja gymma med farsan!!!!!!ska bli otroligt kul:) <3 men ni får ha det gött.....hejdå!:) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av martin lindberg - 12 augusti 2012 11:09

Stolt     För några dagar sen gick jag i stan och mötte en ny vän jag har fått, han hade med sig en tjejkompis, vi pratade lite och efter ett tag så presenterade han mig för sin tjejkompis… han sa: ”Detta är Martin, Mattias bror&...

Av martin lindberg - 24 juni 2012 22:54

 jag satte mig ner och skrev ner lite snabbt vad jag kommer ihåg av den värsta dagen i mitt liv..   En vanlig torsdag i April, jag hörde väckarklockan ringa, shit, bråttom till skolan. Hör ett konstigt ljud från Mattias rum skrattar lite för mig ...

Av martin lindberg - 21 juni 2012 11:32

heej!! har faktiskt börjat göra framsteg!! drömde häromdagen något fantastiskt!! jag åkte i en bil det vart en tjej som satt brevid mig..vet inte om det var en nära vän eller någon i familjen men hon sa till " martin nu får du fan ta dig i kragen...d...

Av martin lindberg - 21 juni 2012 11:32

heej!! har faktiskt börjat göra framsteg!! drömde häromdagen något fantastiskt!! jag åkte i en bil det vart en tjej som satt brevid mig..vet inte om det var en nära vän eller någon i familjen men hon sa till " martin nu får du fan ta dig i kragen...d...

Av martin lindberg - 10 juni 2012 21:20

heej..... känner att jag måste skriva av mig om denna sorg och saknad och då tänkte jag att bloggen kanske var en bra idè att klara av dessa dagar   så min blogg kommer alltså framöver handla om min bror som dog den 26 april 2012... första månade...

Presentation


Lev livet !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha kvar bloggen efter nyår?
 Ja, absolut!!!!!!!!
 nej, stäng ner skiten!!!!!
 vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards