martinboy3

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Stolt

Av martin lindberg - 12 augusti 2012 11:09

Stolt



För några dagar sen gick jag i stan och mötte en ny vän jag har fått, han hade med sig en tjejkompis, vi pratade lite och efter ett tag så presenterade han mig för sin tjejkompis… han sa:

”Detta är Martin, Mattias bror…”

Jag blir så jävla stolt när jag blir presenterad som Mattias bror…

Jag och Mattias satt och skrev på Facebook precis när han hade flyttat ut…  vi blev ganska känslosamma bara för att han hade flyttat ifrån mig och det var ganska mycket problem hemma då. Jag fick då äntligen säga till honom hur stolt jag var över att vara hans bror. han svarade med att jag alltid ska följa mitt hjärta och göra det jag alltid har velat göra, att spela fotboll. Han sa att han skulle vara den stoltaste brodern i världen om jag bara gjorde det jag älskar.  Jag skrev att vi kommer finnas för varandra till döden skiljer oss åt… Han svarade med att jag ger han en mening att leva, att han alltid kommer ställa upp för mig.

 för det är vad brödraskap handlar om, att ställa upp när man behöver hjälp.

Och det är en av det tusentals saker som gör att man älskar Mattias, Hans lojalitet. Genom mig vill jag att Mattias lojalitet ska lysa och genom mig ska Mattias leva vidare. I evighet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av martin lindberg - 24 juni 2012 22:54

 jag satte mig ner och skrev ner lite snabbt vad jag kommer ihåg av den värsta dagen i mitt liv..   En vanlig torsdag i April, jag hörde väckarklockan ringa, shit, bråttom till skolan. Hör ett konstigt ljud från Mattias rum skrattar lite för mig ...

Av martin lindberg - 21 juni 2012 11:32

heej!! har faktiskt börjat göra framsteg!! drömde häromdagen något fantastiskt!! jag åkte i en bil det vart en tjej som satt brevid mig..vet inte om det var en nära vän eller någon i familjen men hon sa till " martin nu får du fan ta dig i kragen...d...

Av martin lindberg - 21 juni 2012 11:32

heej!! har faktiskt börjat göra framsteg!! drömde häromdagen något fantastiskt!! jag åkte i en bil det vart en tjej som satt brevid mig..vet inte om det var en nära vän eller någon i familjen men hon sa till " martin nu får du fan ta dig i kragen...d...

Av martin lindberg - 10 juni 2012 21:20

heej..... känner att jag måste skriva av mig om denna sorg och saknad och då tänkte jag att bloggen kanske var en bra idè att klara av dessa dagar   så min blogg kommer alltså framöver handla om min bror som dog den 26 april 2012... första månade...

Av martin lindberg - 19 mars 2012 21:13


heej! jag vill bara säga att jag inte har någon lust att blogga mer!!! Den enda anledningen att jag gör detta inlägget är att en viss Olivia Elgh ville att jag skulle skriva om henne, så här har ni lite om Olivia: hon är ganska söt, gillar att rida(h...

Presentation


Lev livet !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha kvar bloggen efter nyår?
 Ja, absolut!!!!!!!!
 nej, stäng ner skiten!!!!!
 vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards