martinboy3

Alla inlägg under januari 2012

Av martin lindberg - 27 januari 2012 22:42

Heej!!!!! vet inte om jag ska ha kvar bloggen"/har inte tid och ork för att blogga"/men vi får se:)<3idag var det en väldig rolig fredag eller kul och kul yosef skapade panik!!tänkte berätta denna roliga historia:allt börja med att vi åt på pizzerian,sedan gick vi runt tills Anton och yosef började kasta snö på mig och Pontus :D så jag och Pontus gömde oss:) efter en stund, när Anton och yosef var irriterade och när jag och Pontus började frysa så möte vi yosef och Anton men dem var skitsura så då sprang dem iväg!!!!när jag och Pontus skulle Hitta Anton och yosef så träffa vi hjalle:D när vi hade fått tag i yosef och Anton så gick vi till pingisrummet fast problemet var att vi inte hade någon boll så vi började dansa istället:-P sen hittade vi ett par boxningshandskar så vi boxade på en liten boxningssak men då gjorde yosef sönder ställningen boxningssaken satt på så Anton höll upp den med handen istället, yosef körde några lugna slag så skrek jag till yosef:YOSEF!!!SLÅ HÅRDARE!! yosef gjorde ju som jag sa så han slog med all sin kraft på denna lilla saken så Anton var tvungen att släppa saken! och så flög den rakt på ett lysrö!!!rAnton,yosef och Jocke hade hört att det var farligt att andas in gasen som kom ut så vi sprang ut ur rummet så fort vi kunde efter ett tag så kollade jag upp hur farlig gasen var och så stod det:innehåller en mycket liten mängd kvicksilver.......få inte inte panik!!hahahaha just nu är jag på UG:) Imorgon ska jag äntligen börja gymma med farsan!!!!!!ska bli otroligt kul:) <3 men ni får ha det gött.....hejdå!:) <3

Av martin lindberg - 20 januari 2012 23:14

Chacha bloggen! Jag vill tipsa er om en super bra bok som jag har läst den heter "linas kvällsbok" jag älskar att läsa tjejböcker. jag tror att jag är kär i gaffron, hon är speciell! Jag tycker att rosa ponnysar är söta! de får mig att bli glad :) jag ska titta på min film som jag fick i julklapp, den heter my Little ponny! Jag såg en stjärna falla och jag orkar att jag blir tillsammans med Gaffeln :* hejdå alla fans! Speciellt dig gaffe!

Av martin lindberg - 20 januari 2012 11:12

Tjenna! nu sitter man och Chillar i cafét med massa kompisar jao;) det är moa som skriver d som Martin skriver;) jag älskar gaffi!!!! oh baby

Av martin lindberg - 13 januari 2012 23:01

Chacha bloggen! jag tycker att felicia är bäst!Just nu äter jag flugsvamp, det är grisars favoritmat! Jag hoppas ni gillar min blogg! jag tycker att jag är världens bästa bloggare.hej då mina fans!

Av martin lindberg - 12 januari 2012 21:23

heej!!! jag har inte bloggat på ett bra tag, men mina vänner ville att jag skulle börja nu igen:) men vad ska jag skriva om då(skriv gärna tips;)) men jag kan ju göra som alla andra och skriva om vad jag gör  och vad jag tycker om saker och ting:)

denna vecka började vi skolan!! kul att träffa gamla kompisar + Johanna B:) förutom det har det varit träning som tar upp det mesta av min tid men det är bara kul:) älskar att träna!! DET ÄR HELT UNDERBART!!!!!! imorgon ska jag och farsan in till göteborg och köpa nya skor och lämna in mitt FIFA 12 som jag råkade förstöra:P på lördag ska jag spela B-lags match med några andra från mitt lag:) sen på söndag e det match igen med p-97 laget,TAGGA!!! sen e det träning från måndag till torsdag, så det e väl vad jag gör denna vecka:)

ska lägga in lite konstiga bilder nu men vi hörs la någon gång!

det är mitt huvud för massa år sen fast om ni inte märkte det så är det inte min kropp,vet ärligt talat inte vems det är.....

här e coola martin då........ ......och här e jag igen!!!!  :D  HEJDÅ!!!!!!!!:D  

Av martin lindberg - 3 januari 2012 22:12

Heej jag tänkte Härma min kompis Lizzie lite genom att också starta en FRÅGESTUND!!! jag vet inte när frågestunden avslutas men jag säger till innan ;) så fråga på gött folk<3Ha det gött......haj!!!!;)<3

Av martin lindberg - 1 januari 2012 18:02

2011:
Hur har året 2011 varit för dig? - upp och ner
Bättre än förra året? - kommer inte ihåg så mycket!
Har du träffat några nya vänner? - jadå
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? - Alla underbara minnen :')
Har du flyttat under år 2011? - Neej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Jaaa! många
Har du kysst en främling? -nej!!! 
KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2011? - Stark
Har du varit kär? - Klart!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Jaa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - jappans :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej?
 
SORG&HÄMND:
Har någon i din närhet tagit självmord?  - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
Har du varit i slagsmål? -  nej :) 
PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - ja det har jag
Har du skämt ut dig? -  jag skämmer alltid ut mig!!
Har du ljugit för en vän? - Ja
Har du varit ute en hel natt? - Naj
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? -det har jag säkert
 
SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du på? - arosenius
Har du varit elak mot någon i skolan? - Har jag säkert
Hatar du någon i din skola? -  inte hatar, men tycker mindre om
Har du haft alla rätt på ett prov? - nej.... :D
Har du förlorat en vän? - nej tror inte det.....
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja.......!!!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Yes
Har du ljugit för en bästavän? - Man ljuger inte för sina bästa vänner..
Har du många killkompisar? - haha ja 
FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? - neej
Skulle du vilja väga mer? - ja!!!!!!
Skulle du bli arg om din flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - Skulle ju inte bli glad direkt...
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - beror på vem det är :)? ;o
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Inte just nu :P
 
TIO KAN:
Kan du röra på öronen? - Nej :o
Kan du slicka dig på näsan? - brukar inte testa men tror inte det..
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? - ja alltid
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -nej!!
Kan du vara på fest utan att dricka? - Ja
Kan dina vänner lita på dig? - jadå
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - självklart
 
FEMTON HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - har jag säkert...:)
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - öö ja?
Har du ett syskon? - tre:)
Har du varit full den här månaden? - Naj
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Har dom säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Jaa
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - najj
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - kanske....
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Men nej 
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
Har du ljugit på någon fråga än då? heheheheh 
VEM:
Vem är din bäste vän? - många!!!
Vem älskar du? - mina vänner!!!
Vem vill du bli full med? - Mina vänner!
Vem är den bästa artisten?  - JAG!!!
Vem pratade du senast i telefon med? - hjalle:)
Vem har du en liten crush i? - Hemligt!
Vem är snyggast i världen? - jag och gaffron!!!!! 
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - vet inte rädda barnen eller nåt:)
Vem är snällast i världen? - Vet inte?
Vem sov du med senast? - kudden
Vem vet allt om dig? - Ingen ;)
Vem kysste du senast? - inte fan vet jag!!!
 
ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? - nitram
Har du gjort en snöängel i år? - Neej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - någon natt kanke...:)
Har en dröm gått i uppfyllelse? - Troligen
Tycker du att sengångare är söta? -nej!!:)
Har du någon gång testat karate? - bara i skolan ;)
Första sporten du gick på? - bandy eller fotboll
Minimorötter eller pommes frites? - Pommes
Vad längtar du mest till just nu? - SOMMAR!
Hur gammal har du tänkt bli? - No idea
Har du haft vattkoppor? - Ja
Vad drömde du inatt? - Kommer fan inte ihåg
Vilken tv-serie är bäst? - Komedier.. såsom 2½ men, Scrubs,  osv..
Vad åt du senast? oxfile
Vad är du mest rädd för i hela världen? - att en busschafför ska köra bussen mitt ut i skogen..!!!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - Jadå
Vad har du för färg på ditt påslakan? - röd/vitt...
Bikini eller baddräkt? - baddräkt
Snyggaste läraren? - Hahahah
Är du mörkrädd? - Älskar mörker!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? -nej Riktig gran eller plastgran? - Spelar ingen roll
Tänt eller släckt när du ska sova? - Släckt
Godaste drickan till frukosten? - Oboy
Har du spelat tjej i en teater? - Eh, ja?
Duscha eller bada? - duscha
Har du gråtit i skolan nån gång? - nej
Hur tar du dig till jobbet? - Går i skola..
Sjunger du på toa? - ja!!!!
Vilken färg har din jacka? - svart
Använder du långkallingar? - ja när det är kallt
Är du höjdrädd? - Naaaj
Vilket land vill du åka till? - Italien
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - vet inte jag skrattar hela tiden
Vad ska du göra NU?- Bli klar med den här skitlistan -.-
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - ja:)
Har du sett din bästa vän gråta? - Jnej tror inte det
Vilka vitaminer åt du när du va liten? - inte fan vet jag!!!!
Har du fått någon komplimang idag? - Ja faktiskt ;)
Har du varit med i en rättegång? - Nej
Är du polare med grannarna? - inte polare kanske men vi pratar:)
vilka språk talar din mamma? - Svenska
Vilka länder har du bott i? - Sverige
Senaste piercingen? - har ingen;(
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? -3-4 dagar sen
Gay? - Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper? - Nej..
Suger det här? - nejdå..
Har du varit på stranden? - Men jaaaaa?
Har du haft en stalker? - hoppas det;)
Minns du din/dina musiklärares namn? - Ja!!! GAFFEEEEEE!!!!!!!!
Hur bra är din syn? - den suger!!!
Har du varit på ett party? - MEN JA?
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - Nej då skulle man ju vara lite dum i huvudet?
Har du varit utomlands? - Japp
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? - vet inte
Var är dina syskon just nu? - Ring och fråga
Vad var den senaste drömmen du minns? - Bra fråga
Vilken tid gick du upp i morse? - halv 2
Vad ska du göra i helgen? - vet inte
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - nej nej du är gulligast osv.
När var du riktigt sjuk senast? - länge sen
Vem är den senaste kändisen du tog på? - Min lärare! xD
Vad finns i din bakficka? -plånbok!!
Har du färglinser? - Nope
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Snackade meed vänner
Vad är det första du gör på morgonen? - Kolla mobilen
Vad ska du göra efter det här? - Musik!

heej! jag har lovat lite prsonlig information om mig så här kommer en lista jag hittade på en blogg min kompis lizzie har, kolla gärna in den HÄR! här kommer då listan..



Av martin lindberg - 1 januari 2012 02:29

Heej! sorry för dålig uppdatering har inte orkat:S igår hämtade vi min syster och hennes sambo, det var tänkt att jag skulle spöa dem i kinect men på något sätt fastnade vi framför JVM(junior vm) och dem som känner mig väl vet att jag somnar framför tv:en HELA tiden så jag somnade efter första period:'( hörde att dem slog Slovakien med 9-1 det jobbigaste med mig är att när jag har somnat i soffan så vaknar jag mitt i natten men jag hade min underbara kompis Lizzie till räddning så vi smsade typ tre timmar, pratade om allt mellan himmel och jord,var sjukt roligt, måste göras om Lizzie!;) idag är det sista dagen på 2011! har varit ganska jobbigt i sina stunder men har haft underbara vänner som har funnits där,TACK!<333Nu kollar jag på jägarna 2 med familjen ganska bra faktiskt<333 imorgon har pappa lovat att vi ska springa HURRA!sen vill jag säga tack tror jag till någon Carl:) vet inte om han var seriös men han sa att jag var hans förebild :-P vet fortfarande inte om jag ska ha kvar bloggen det beror på hur stort intresset är för bloggen:) men nu ska jag kolla på filmen så jag får väl önska alla en underbar kväll och ett underbat nytt år!!!!!!!!!!!<333333

Presentation


Lev livet !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha kvar bloggen efter nyår?
 Ja, absolut!!!!!!!!
 nej, stäng ner skiten!!!!!
 vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards