martinboy3

Alla inlägg den 28 december 2011

Av martin lindberg - 28 december 2011 16:19

Heej alla martins bloggläsare :D
Har nu hjälp Martin att göra om bloggen.. hoppas han blev nöjd !

Ha det ! kolla gärna in på min: sannamariaxd.bloggplatsen.se/

 

Av martin lindberg - 28 december 2011 12:30

heej!det var ett tag sen jag bloggade men nu var det dags igen;) I måndags så kom jag hem till skepplanda, det första jag gjorde var att gå ut och springa med viktor, sen när jag kom hem så kopplade jag in mitt kinect så spelade jag kinect hela kvällen och smsade samtidigt!! gick sådär ;). igår sågjorde jag inte så mycket jag gick ut och sprang och gick sedan till sebbe och hjalle:) idag ska pappa dra ut mig och ev. min bror ut på en springtur:D kommer bli skitkul!!!!! på kvällen däremot har jag inget planerat:( imorgon så ska jag o yosef springa kommer bli trevligt att träffa yosef igen det var längesen!!! aja det är vad jag ska göra dem närmaste dagarna,:)

ps.tänkte fixa min blogg lite, den ser ju för jävlig ut!!!!! lägger ut lite bilder också:) ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev livet !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha kvar bloggen efter nyår?
 Ja, absolut!!!!!!!!
 nej, stäng ner skiten!!!!!
 vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards